PÄRNU LINNAVALITSUSELE HARIDUSASUTUSE TEATIS ABIVAJAVAST LAPSEST
I ÜLDANDMED
Teataja (haridusasutuse nimi): |
|
Teatise koostaja (nimi, kontakt): |
|
Abivajav laps (nimi, isikukood, klass, elukoht): |
|
Lapse seaduslik esindaja (nimi, kontakt): |
II TEATISE SISU
Teatise põhjendus ning lapse abivajaduse kirjeldus:
III HARIDUSASUTUSE POOLT RAKENDATUD TUGI- JA MÕJUTUSMEETMED
Haridusasutuse poolt varasemalt rakendatud tugi- või mõjutusmeetmed (PGS § 58) ning kasutatud meetmete tulemuslikkus.
1. Lapsele pakutavad toed:
ÜLD-, TÕHUSTATUD JA ERITUGI |
Info meetme tulemuslikkuse kohta (jah/ei) |
Üldine tugi - õpetaja pakutavat individuaalset lisajuhendamist, tugispetsialistide teenuse kättesaadavust ning vajaduse korral õpiabitundide korraldamist individuaalselt või rühmas (PGS § 46 lg 5). |
|
Tõhustatud tugi (Rajaleidja soovitus + vanema nõusolek) |
|
Eritugi (Rajaleidja soovitus + vanema nõusolek) |
2. Mõjutusmeetmete rakendamine (alus: PGS § 58 lg 3)
Mõjutusmeetmed |
Info mõjutusmeetme tulemuslikkuse kohta (jah/ei) |
1) õpilase käitumise arutamine vanemaga; |
|
2) õpilasega tema käitumise arutamine direktori või õppealajuhataja juures; |
|
3) õpilasega tema käitumise arutamine õppenõukogus; |
|
4) õpilasele tugiisiku määramine; |
|
5) kirjalik noomitus; |
|
6) esemete, mida õpilane kasutab viisil, mis ei ole kooskõlas kooli kodukorraga, kooli hoiule võtmine; |
|
7) õppetunnist eemaldamine koos kohustusega viibida määratud kohas ja saavutada tunni lõpuks nõutavad õpitulemused; |
|
8) konfliktiolukorras osalenud poolte lepitamine eesmärgiga saavutada kokkulepe edasiseks tegevuseks; |
|
9) kooli jaoks kasuliku tegevuse elluviimine, mida võib kohaldada õpilase või piiratud teovõimega õpilase puhul ainult vanema nõusolekul; |
|
10) pärast õppetundide lõppemist koolis viibimise kohustus koos määratud tegevusega kuni 1,5 tunni ulatuses ühe õppepäeva jooksul; |
|
11) ajutine keeld võtta osa õppekavavälisest tegevusest koolis, näiteks üritustest ja väljasõitudest; |
|
12) ajutine õppes osalemise keeld koos kohustusega saavutada selle perioodi lõpul nõutavad õpitulemused. |
3. Tugimeetmete rakendamine (alus: PGS § 58 lg 3 )
Tugimeetmed |
Info tugimeetme tulemuslikkuse kohta (jah/ei) |
1) arenguvestluse läbiviimine |
|
2) individuaalse õppekava rakendamine |
|
3) õpilase vastuvõtmine pikapäevarühma, kooli juures tegutsevasse huviringi või õpilaskodusse |
|
4) käitumise tugikava koostamine (sh rakendamine) |
|
5) muude tugimeetmete rakendamine (kirjeldada, millised meetmed) |
IV HARIDUSASUTUSE ABIVAJADUSE KIRJELDUS
Millist abi soovib haridusasutus lastekaitsespetsialistilt lapse ja tema seadusliku esindaja abistamiseks saada:
(allkirjastatud digitaalselt)
Teatise koostaja